FAQ
De meest gestelde vragen
1Hoe kan ik een taxi reserveren?
U kunt een taxi reserveren via onze website, per e-mail of telefonisch. Zodra uw reservering is ontvangen, krijgt u een bevestiging van de rit.
2Kan ik ook een taxi op korte termijn reserveren?
Ja, dat kan zeker. We doen ons best om uw verzoek zo snel mogelijk in behandeling te nemen. Bel ons op voor de beschikbaarheid van een taxi op korte termijn.
3Kan ik ook een taxi reserveren voor een groep?
Ja, dat is mogelijk. We hebben verschillende voertuigen beschikbaar, geschikt voor groepen tot maximaal acht personen. Neem voor meer informatie contact met ons op.
4Hoeveel bagage kan ik meenemen in de taxi?
We hebben geen beperkingen op het aantal stuks bagage, zolang deze binnen de normale bagageruimte van het voertuig passen. Indien u veel of grote bagagestukken heeft, geef dit dan van tevoren aan zodat we de juiste auto voor u kunnen selecteren.
5Hoe wordt de prijs van de taxi berekend?
De prijs voor de taxi wordt berekend op basis van de afstand en de duur van de rit. Onze tarieven zijn inclusief BTW en gelden voor maximaal vier personen. Extra kosten kunnen in rekening worden gebracht voor extra bagage, omleidingen of wachttijden.
6Hoe kan ik betalen voor de taxi?
U kunt betalen voor de taxi met contant geld of via pin bij de chauffeur. Betalingen per factuur zijn mogelijk voor bedrijven, indien vooraf overeengekomen.
7Wat als ik mijn reservering wil annuleren?
Als u uw reservering wilt annuleren, dient u dit ten minste 24 uur van tevoren te doen. Anders kunnen we kosten in rekening brengen voor de geplande rit.
8Zijn er vaste tarieven voor de taxi naar de luchthaven?
Ja, we hebben vaste tarieven voor ritten van en naar de luchthaven. Deze tarieven zijn afhankelijk van de afstand en het type voertuig dat u nodig heeft. Neem contact met ons op voor meer informatie.
9Wat als ik een klacht heb over de taxi service?
Als u een klacht heeft over onze taxi service, kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon. We zullen er alles aan doen om uw klacht op te lossen en onze service te verbeteren.
10Kan ik ook een taxi reserveren voor een speciale gelegenheid?
Ja, we bieden speciale taxi services aan voor bruiloften, zakelijke evenementen, feesten en andere speciale gelegenheden. Neem contact met ons op voor meer informatie en prijzen.
11Is het mogelijk om een taxi voor een bepaald tijdstip te bestellen?
Ja, u kunt voor ieder tijdstip van de dag een Taxi in de regio Den Haag reserveren.
12Kan ik in heel Nederland worden opgehaald?
Dat kan alleen als uw naar Den haag vervoerd wil worden en als uw ruim van te voren een taxi reserveert. Houd wel rekening met een langere aanrijtijd.
13Neemt de chauffeur de kortste of de snelste route?
Een chauffeur rijdt automatisch de kortste route. Tijdens de spits of wegopbrekingen kan de chauffeur met u overleggen of de snelste route ook een optie is.
14Helpt de chauffeur met het instappen en/of het tillen van mijn bagage?
Natuurlijk helpen onze chauffeurs met het instappen en/of het tillen van je bagage!
15Kan ik jullie bellen voor een kort ritje?
Ja, wij weigeren geen korte ritten. Ook voor een kort ritje kun u ons altijd bellen of een WhatsApp sturen.
Staat u vraag hier niet tussen of heeft u een andere vraag neem gerust contact met ons op